26 września 2016

Mopar na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Paryż 2016.

  • Jeep Wrangler Rubicon oraz Jeep Renegade z zupełnie nowymi pakietami MoparONE: po raz pierwszy oferowanymi w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), ma miejsce debiut pakietu 100% indywidualizacji „street legal off-road", który można będzie nabyć w sieci dilerskiej Jeep już w trakcie nadchodzących tygodni.
  • Gama ekskluzywnych akcesoriów dla modeli marki Fiat, Alfa Romeo i Jeepa.
  • System UconnectTM LIVE, nowy horyzont w systemach audio-informacyjnych.
  • Najwyższej jakości produkty w kolekcjach merchanidisingowych marek FCA.
  • Mopar Owner Centre, platforma cyfrowa obsługi posprzedażnej, oficjalna strona internetowa Mopar - obecnie dostępna dla 22 rynków regionu EMEA.
  • Obszar „myBrand" na platformie Mopar Owner Centre jest dostępny dla 16 rynków EMEA.
  • Obsługa Klienta FCA nabiera coraz bardziej cyfrowego charakteru, dzięki mobilnym aplikacjom, nowej funkcji umożliwiającej prowadzenie czatu w sekcji „myBrand" oraz poprzez Twitter.
  • Mopar Vehicle Protection - "Feeling Good, Driving Happy".

Mopar to marka należąca do Grupy, która ma za zadanie dbanie o samochody i lekkie pojazdy użytkowe z Grupy FCA oraz ich kierowców. To zaufany partner towarzyszący Klientowi podczas każdej fazy zakupu i eksploatacji samochodu, zapewniający szereg szczególnie wysokiej jakości usług, najnowocześniejsze technologie oraz innowacyjne produkty do indywidualizacji pojazdów. W Autoryzowanych Centrach Serwisowych, Klient może dokonać napraw i skorzystać z szeregu innych usług wykonywanych kompetentnie i szybko, a dzięki wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych usługi te zasługują na obdarzenie ich wysokim poziomem zaufania.  Goście odwiedzający podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu 2016 stoiska z markami FCA będą mieli szansę doświadczyć urzekających chwil, które sprawią, że docenią tę silną, pełną pasji międzynarodową firmę, na co dzień starającą się być punktem odniesienia dla: usług, obsługi Klienta, oryginalnych części zamiennych oraz akcesoriów dla marek FCA. Zaangażowanie to skoncentrowane jest zawsze i wyłącznie na kliencie oraz jego pojeździe.

Pakiet indywidualizacji Mopar „100% street legal off-road".

W trakcie paryskiego Salonu jesteśmy świadkami, po raz pierwszy na obszarze EMEA, prezentacji dwóch modeli Jeepa, Wranglera oraz Renegade, „zmoparyzowanych" z wykorzystaniem ulepszonych wersji zestawów do jazdy terenowej.  Ze strategicznego punktu widzenia prapremiera stanowi ważny punkt dla marki, jako że nie jest to jedynie przykład tego,  jak akcesoria mogą być dopasowywane w trakcie obsługi posprzedażnej, lecz w rzeczywistości prezentowana jest prawdziwie wszechstronna i zaakceptowana przez Mopar indywidualizacja w okresie sprzedaży na obszarze EMEA.
Warto podkreślić, że na stoisku Jeepa prezentowany będzie Wrangler Rubicon - najbardziej ekstremalny i „uzdolniony" model w gamie Wranglera, jeśli chodzi o osiągi uzyskiwane podczas jazdy terenowej - wzbogacony poprzez specjalny pakiet MoparONE. Jeśli chodzi o szczegóły, samochód ten ma nadwozie w kolorze zielonym „Hyper Green", czarną skórzaną tapicerkę we wnętrzu oraz specjalne naklejki na drzwiach, na których widnieje napis „WSL powered by Jeep", aby w ten sposób uhonorować globalną współpracę nawiązaną z World Surf League (WSL). Za jej sprawą, drugi rok z rzędu, marka Jeep jest jedynym globalnym partnerem WSL ze świata motoryzacji.
Aby udoskonalić terenowe osiągi Rubicona, pojazd został wzbogacony o zestaw MoparONE, specjalny pakiet do indywidualizacji, który już wkrótce będzie dostępny w sprzedaży. Obejmuje on 2-calowy zestaw do podnoszenia zawieszenia, amortyzator układu kierowniczego, płyty osłonowe oraz czarne, aluminiowe 17-calowe obręcze kół z oponami Hankook Dynapro 265/75 R17 w zwiększonym rozmiarze. Dzięki temu specjalnemu pakietowi, Mopar przekształca Wranglera Rubicon w pierwszy 100% „street legal", czyli do jazdy szosowej i „zmoparyzowany" samochód przeznaczony do jazdy terenowej - pojazd jest wyposażony w atestowane akcesoria oraz zestaw do podnoszenia zawieszenia w celu udoskonalenia jego osiągów podczas jazdy off-road. Wzbogacone o zestaw MoparONE 2-drzwiowe i 4-drzwiowe modele Wranglera Rubicon będą wkrótce dostępne w rejonie EMEA.
Czarna listwa świateł ze światłami halogenowymi przeznaczonymi do jazdy w warunkach terenowych, wlot powietrza pod zderzakiem, przedni grill, korek zbiornika paliwowego oraz boczne platformy z orurowaniem, a także obudowy lusterek bocznych i elementy dekoracyjne wnętrza, połowa przednich drzwi mają ten sam kolor, co nadwozie, a całości „zmoparyzowanego" wyglądu modelu Rubicona dopełniają przednie i tylne fartuchy przeciwbłotne, co stanowi dalsze potwierdzenie unikalnego charakteru Wranglera mogącego poszczycić się statusem ikony.
Jeep Wrangler Rubicon z pakietem MoparONE wyposażono w 2,8-litrowy silnik 200 KM turbo Diesela oraz 5-stopniową automatyczną skrzynię biegów.

Drugi „zmoparyzowany" SUV marki Jeep prezentowany w Paryżu to Renegade Longitude o sportowym nadwoziu w kolorze żółtym „Solar Yellow" z naklejkami, na których widnieje gwiazda Armii Amerykańskiej umieszczonymi na czarnym bagażniku oraz na drzwiach, wyposażono także w czarne matowe obudowy lusterek bocznych oraz przedni grill. Ponadto, aby podkreślić terenowy charakter oraz nadać indywidualnego wyglądu temu kompaktowemu SUV-owi z rodziny Jeepa, samochód wyposażono w specjalny pakiet marki Mopar, w którym znaleźć można 1-calowy zestaw do podnoszenia zawieszenia oraz opony całoroczne w zwiększonym rozmiarze.  

Wystawiany w Paryżu Jeep Renegade z karoserią w kolorze żółtym „Solar Yellow" został wyposażony w 2,0-litrowy silnik Diesla 140 KM Multijet II oraz 6-stopniową manualną skrzynię biegów, a także system napędu 4x4 Jeep Active Drive.

Podsumowując, zestaw MoparONE jest dostępny w dwóch różnych wersjach. W przypadku Wranglera oraz Renegade, oferowane jest specjalne wyposażenie, oparte na wzornictwie danego modelu, które może w dalszym stopniu poprawiać charakterystykę pojazdu w zakresie jazdy terenowej, sprawiając przy tym, że jest on nadal „100% street legal".

Gama ekskluzywnych akcesoriów dla modeli marki Fiat, Alfa Romeo i Jeepa.

Mopar oferuje swym Klientom szeroki zakres akcesoriów, wciąż uaktualniając i wzbogacając „na miarę" samochody Grupy FCA. Produkty dostępne w katalogu są unikalne, gdyż zostały opracowane z zachowaniem bezpośredniego związku z platformą konstrukcyjną, dla której są dedykowane - to silne powiązanie, którego nie są w stanie zagwarantować wszystkie pozostałe firmy z sektora obsługi posprzedażnej.
Podczas paryskiego Międzynarodowego Salonu Samochodowego, publiczność może podziwiać ofertę oryginalnych akcesoriów zamontowanych w następujących modelach: Fiat 500X, Fiat 124 Spider America, Alfa Romeo Giulia, Nowa Giulietta oraz MiTo. To niewielka, aczkolwiek znacząca próbka wielu produktów stworzonych z myślą o każdym z modeli, które harmonijnie współgrają z technicznymi i stylistycznymi charakterystykami różnorodnych samochodów, pozwalając na ich całkowite dopasowanie do wymagań Klienta. W szczególności, nowa limitowana edycja specjalnej serii Fiata 124 Spider America oferuje, w ramach wyposażenia Mopar, liczne ekskluzywne i wysoce rozpoznawalne akcesoria, które podkreślają jego tożsamość w stylu „vintage", w tym mowa tu o tylnej półce na bagaż oraz lekkich aluminiowych 17-calowych obręczach kół w stylu retro. Model ten ponadto ma satynowane nakrętki oraz złoty emblemat z limitowanej edycji z napisem 124 na grillu. Na stoisku znaleziono także miejsce dla Fiata 500X, w wersji Cross Plus, ozdobionego czarnymi obudowami lusterek zewnętrznych oraz obręczami kół z diamentowym wykończeniem z jakże bogatej gamy Mopar. Gwiazdą stoiska Alfa Romeo będzie Giulia Quadrifoglio z charakterystycznymi stylizowanymi akcesoriami wykonanymi z włókna węglowego takimi jak obudowa lusterka cofania, przedni grill czy podświetlany przedni próg. Równie ekskluzywne jest wyposażenie Mopar zamontowane w prezentowanym na wystawie modelu Giulietta Veloce, obejmujące tylny spojler i obudowy lusterek z włókna węglowego, specjalne listwy progowe z czarną wstawką Alfa, powiększoną końcówkę rury wydechowej, LED-owe oświetlenie wewnętrzne na przednich drzwiach z projekcją logo Alfa Romeo oraz czerwonym emblematem Alfa „Veloce".Prezentowaną podczas paryskiego Salonu Alfę MiTo Veloce wzbogacono również poprzez wprowadzenie szeregu akcesoriów Mopar, w tym 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich, czerwony emblemat „Veloce" oraz czerwone wykończenie świateł przeciwmgielnych. I wreszcie na koniec, warto wspomnieć, że na ściance wystawowej Mopar pokazano różnorodne akcesoria do modeli 4C, Giulietta oraz Giulia. Z myślą o tym ostatnim stworzono już dostępne obudowy lusterek i progi drzwiowe wykonane z włókna węglowego, a także przedni grill z włókna węglowego oraz obudowę na kluczyk i wiele innych dopracowanych oryginalnych akcesoriów. 

Na stoisku Jeepa, goście mogą podziwiać Wranglera Rubicon oraz Renegade'a Longitude wyposażone w odpowiednie pakiety MoparONE w celu poprawy osiągów podczas jazdy terenowej. W prezentowanych modelach, jest także wiele innych akcesoriów oferowanych oddzielnie, aby spełniać wszelkie wymagania Klientów, jeśli chodzi o dopasowanie do indywidualnego stylu.
Przykładowo, dostępna jest połowa drzwi Wrangler, do których można dopasować dachy typu „soft" i „hard top", co czyni samochód odpowiednim do jazdy w każdych warunkach pogodowych. Jest też zestaw pozwalający na indywidualizację wnętrza. W praktyce, przednią deskę rozdzielczą można dopasować do koloru lakieru karoserii lub wyróżnić z wykorzystaniem innych kolorów, pozostawiając przy tym Klientowi maksymalną swobodę ekspresji.
Prezentowany na stoisku Renegade, udoskonalony pakietem MoparONE, ma przedni grill oraz obudowy lusterek wykonane w eleganckiej matowej czerni. Elementy te są także dostępne w innych kolorach.
W kategorii akcesoriów „czas wolny" Mopar również oferuje wiele dostępnych wariantów, począwszy od bagażnika na narty po bagażnik do przewozu snowboardu, od uchwytu na rower po uchwyt na kajak, które sprawiają, że model Jeep nabiera niezwykle wszechstronnego charakteru i daje możliwości przystosowania go do różnorodnych stylów życia Klientów.

UconnectTM LIVE, nowy horyzont w systemach audio-informacyjnych.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Mopar przejął kontrolę nad systemem UconnectTM i jego niezwykłymi funkcjami. Dokładniej mówiąc, następnej generacji system informacji i rozrywki jest prezentowany w postaci usług UconnectTM LIVE, zestawu funkcji dostępnych na trzech urządzeniach wyposażonych w 5", 6,5" oraz 7" ekrany dotykowe (ten ostatni to całkiem nowa koncepcja obejmująca 7-calowy wyświetlacz HD dający „efekt tabletu"). Wszystkie trzy urządzenia z UconnectTM LIVE mają te same elementy: system głośnomówiący wykorzystujący technologię Bluetooth, rozpoznawanie mowy i wiele opcji muzycznych, a ponadto radio FM/AM. Kierowca może podłączać urządzenia multimedialne poprzez złącze USB lub za pomocą gniazda AUX 3,5 mm lub też może wybrać strumieniowe przesyłanie muzyki z kompatybilnego smartfonu poprzez Bluetooth. System jest także wyposażony w czytnik SMS-ów do odczytywania wiadomości tekstowych otrzymywanych na kompatybilne telefony z wykorzystaniem technologii procesu syntezy mowy. Opcjonalnie na życzenie, system może być także wyposażony w radio cyfrowe (DAB) oraz wbudowany system nawigacji 3D TomTom.

Usługi UconnectTM LIVE - wprowadzone po raz pierwszy w Fiacie 500X w kwietniu 2015 r. - mają niezwykły charakter. Umożliwiają kierowcy uzyskanie podglądu i monitorowanie, poprzez ekran dotykowy, szeregu aplikacji, które zostały przeprojektowane oraz ponownie przystosowane do użytkowania w trakcie prowadzenia samochodu, co pozwala kierowcy skoncentrować się na drodze.  Kierowca może ściągnąć aplikację UconnectTM LIVE z Apple Store lub Google Play Store na swój smartfon.
UconnectTM LIVE obejmuje trzy duże kategorie zawierające wiele dostępnych aplikacji takich jak „System informacji i rozrywki", „Nawigacja" oraz „Oszczędności i Wydajność". Pierwsza strefa umożliwia uzyskanie bezpośredniego dostępu z wykorzystaniem ekranu dotykowego do TuneIn, aplikacji oferującej użytkownikom dostęp do ponad 100 000 internetowych stacji radiowych z całego świata, Dezeer, muzycznego serwisu internetowego oferującego dostęp do ponad 35 milionów ścieżek muzycznych, Reuters, aby na bieżąco uzyskiwać aktualne najświeższe wiadomości z całego świata oraz do stron Facebooka i Twittera, by zawsze być w kontakcie ze znajomymi. Wreszcie, w miarę dostępności, można je także wykorzystywać w celu uzyskania dostępu do nagradzanego oprogramowania eco:Drive, które analizuje styl jazdy i pozwala użytkownikowi na zmniejszenie poziomu zużycia paliwa do 16% oraz przyczynia się do redukcji emisji CO2, udzielając wskazówek na temat prowadzenia pojazdu w czasie rzeczywistym.
Kategoria „Nawigacja", dostępna dla pojazdów wyposażonych w UconnectTM 5'' Radio Nav LIVE, UconnectTM 6,5'' Radio Nav LIVE oraz UconnectTM 7" HD Nav LIVE, oferuje usługi TomTom LIVE ze sterowaniem głosem i wysokiej jakości informacjami o ruchu drogowym. Dzięki oprogramowaniu nawigacji TomTom połączonej z największym źródłem informacji o ruchu drogowym na świecie, w którym codziennie gromadzone są informacje o ponad 100 milionach kilometrów monitorowanych dróg, ​​podróż staje się bardziej efektywna, a kierowca jest lepiej poinformowany. System nawigacji jest aktualizowany, co dwie minuty podając najświeższe informacje o najnowszych warunkach w ruchu drogowym. Dzięki swojemu najnowocześniejszemu mechanizmowi przetwarzania, Uconnect TM wskazuje najszybsze trasy i podaje najdokładniejsze dane szacunkowe na temat czasu dotarcia do celu podróży. Poza podawanymi w czasie rzeczywistym informacjami o warunkach ruchu drogowego, użytkownicy są również, w miarę dostępności, informowani o stacjonarnych i mobilnych stanowiskach fotoradarów, mogą korzystać z lokalnych usług wyszukiwania TomTom Search&Go oraz z prognozy pogody w czasie rzeczywistym.
Ponadto poprzez kategorię „Oszczędność i Wydajność" można bezpośrednio połączyć się z funkcją „my:Car" przekazującą w czasie rzeczywistym ostrzeżenia, przypomnienia o terminach przeglądów oraz umożliwiającą interaktywne przeglądanie instrukcji obsługi, aby możliwie jak najefektywniej pomóc kierowcom w konserwacji pojazdu. Gdy poprzez Bluetooth podłączymy system do smartfonu, najważniejsze ostrzeżenia są automatycznie przekazywane na konto osobiste Uconnect TM LIVE, aby serwisowanie było łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Na stoisku Jeepa, przed Mopar Garage, będzie umieszczony „kącik" dedykowany połączonym usługom Uconnect LIVE, w którym znajdziecie Państwo interaktywny totem umożliwiający odwiedzającym wypróbowanie usług Uconnect LIVE, a także oprzyrządowanie Oculus oferujące 360° wirtualne doświadczenia z jazdy z wykorzystaniem umiejętności oferowanych przez systemy Jeepa.

Mopar Owner Centre, platforma cyfrowa obsługi posprzedażnej, oficjalna strona internetowa Mopar - obecnie dostępna na 22 rynkach regionu EMEA.

Mopar Owner Centre, laureat nagrody Italian Key Interactive, jest zarządzaną przez markę Mopar platformą internetową, funkcjonującą w obrębie stron internetowych Grupy FCA, która oferuje Klientom szeroki zakres treści poświęconych szeroko rozumianej posporzedaży dla marek: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth  oraz Jeep.
W „Obszarze Publicznym" znajduje się wszechstronny przegląd zagadnień związanych z obsługą posprzedażną,  począwszy od usług serwisowych po akcesoria, od oryginalnych części zamiennych po obsługę Klienta, a także kolekcje merchandisingowe oraz dokumentacja techniczna.
Uruchomiona w roku 2013, platforma internetowa Mopar Owner Centre, jest obecnie dostępna w ramach poszczególnych stron internetowych marek FCA w 22 krajach jak: Włochy, Hiszpania, Belgia, Luksemburg, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Polska, Portugalia, Szwecja, Austria, Szwajcaria, Irlandia, Grecja, Maroko, Dania, Republika Południowej Afryki, Rosja, Serbia, Węgry oraz Czechy.

Obszar „myBrand" w Mopar Owner Center.

Rejestrując swój samochód na „myBrand" - „Obszar Prywatny" na platformie internetowej Mopar Owner Center stworzony z myślą o właścicielach i użytkownikach modeli z Grupy FCA - można uzyskać dostęp do szeregu usług, ekskluzywnych treści i specjalnych promocji.  Obszary „myBrand" są dostępne w 16 krajach: Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Holandii, Belgii, Grecji, Danii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Irlandii, Szwecji, Szwajcarii i Republice Południowej Afryki.

Obsługa Klienta FCA nabiera coraz bardziej cyfrowego charakteru, dzięki mobilnym aplikacjom, nowej funkcji umożliwiającej prowadzenie czatu w strefie „myBrand" oraz poprzez Twitter.

Kanały komunikacyjne obsługi Klienta zostały rozbudowane. Od stycznia 2016 r., w sekcjach „myAlfaRomeo" and „myJeep®" na stronach internetowych www.alfaromeo.it oraz www.jeep-official.it znaleźć można funkcję czatu, poprzez którą Klienci mogą komunikować się z Centrum Obsługi. Od czerwca 2016 r. kanał ten został także poszerzony o zastrzeżone strefy „myLancia", „myFiatProfessional" oraz „myAbarth". Zespół dedykowanych operatorów przekazuje w czasie rzeczywistym wszystkim Klientom zarejestrowanym w odpowiednich zastrzeżonych strefach informacje na temat produktów i usług.
Ponadto, Klienci mogą także uzyskać wsparcie w wymaganym zakresie poprzez strony Twittera dedykowane Obsłudze Klienta takie jak: @Fiat Care, @Alfa Romeo Care, @Lancia Care oraz @Jeep Care. Usługa ta jest już dostępna we Włoszech, Francji, Niemczech oraz w Wielkiej Brytanii.
W Europie zarejestrowano ponad 547 000 ściągnięć mobilnych aplikacji Mopar „Ciao Fiat Mobile", „Lancia Everywhere Mobile", „Alfa Romeo InfoMobile", „I am Jeep® Mobile" oraz „Abarth24h Mobile", które są dostępne gratis w 5 językach i dla 15 krajów europejskich, zarówno poprzez App Store, jak i Google Play. Aplikacje te oferują szybki i łatwy dostęp do użytecznych informacji i pomocy.

Najwyższej jakości produkty w kolekcjach merchanidisingowych marek FCA.

Gościom paryskiego Salonu zostanie zaprezentowana nowa kolekcja merchandisingowa stworzona z myślą zarówno o Fiacie 500, jak i markach Alfa Romeo, Abarth oraz Jeep. Ekskluzywne kolekcje dystrybuowane przez Mopar mają na celu przekazanie i odzwierciedlenie stylu życia, który może uwieść nawet najbardziej wymagających klientów.

Sklep usytuowany na stoisku Fiata skupia się na kolekcji do nowego Fiata 500, która spełnia wymagania młodszej publiczności zawsze gorączkowo poszukującej nowych pomysłów i ekskluzywności. Zaprojektowana wraz z Centrum Stylu kolekcja obejmuje swym zakresem modne przedmioty, takie jak bluzy ze słuchawkami pozwalające na komfortowe słuchanie muzyki czy bardziej modowe produkty, jak torby z tkaniny specjalistycznej o ekskluzywnych wzorach wyposażone w ładowarki umożliwiające doładowanie smartfonu w dowolnym miejscu.
Zarezerwowano również przestrzeń dla nowej kolekcji Alfa Romeo, która inspirowana jest logo marki z odnowionymi elementami graficznymi. Ta ekskluzywna linia obejmuje wybór akcesoriów specjalnie zaprojektowanych przez Centrum Stylu Alfa Romeo, pierwszej klasy produkty techniczne wykonane z wysokowydajnych materiałów, takich jak: włókno węglowe, aluminium czy Nycroteh. Kolekcja Alfa Romeo, zaprojektowana z myślą o wymagającym, dynamicznym Kliencie, obejmuje różne linie: od skórzanych toreb, takich jak: aktówka unisex wykonana z tkaniny specjalistycznej oraz skóry ze szczotkowanym metalowym wykończeniem po linię akcesoriów obejmującą męskie portfele i specjalne breloczki do kluczy, a także gamę odzieży, w tym kurtkę przystosowaną do różnych warunków pogodowych, uszytą z wodoodpornej tkaniny „softshell" z odczepianą, chroniącą przed wiatrem podszewką, którą można także nosić samodzielnie.

W czasie trwania Salonu, Abarth zaprezentuje nową kolekcję merchandisingową, inspirowaną głównymi elementami  samochodów, z fascynującą grafiką. Gama zawiera detale od zawsze symbolizujące wysokie osiągi. Kolekcja obejmuje ubrania idealnie pasujące do stylu Abarth, lecz inne niż te, które pokazano w poprzednich kolekcjach. Ponadto, w sklepie zlokalizowanym na stoisku Abarth będzie można znaleźć różne kolekcje stworzone we współpracy z prestiżowymi markami, takimi jak Breil i Kappa, oraz premierową kolekcję dedykowaną nowemu nabytkowi w rodzinie, czyli modelowi Abarth 124 Spider.

Mopar Vehicle Protection: "Feeling Good, Driving Happy".

Klient zawierając umowę serwisową Mopar Vehicle Protection w stosunku do własnego samochodu lub pojazdu użytkowego może być pewien, że zostanie mu także zaoferowany dostęp do świata „uszytych na miarę" usług.

W rzeczywistości, jedynie Mopar Vehicle Protection zapewnia serwisowanie pojazdów przez wysoce wykwalifikowany, wyspecjalizowany personel techniczny w autoryzowanych centrach serwisowych FCA wykorzystujący odpowiednie urządzenia i narzędzia oraz wyłącznie oryginalne części zamienne.
Uruchomione we Włoszech i w Hiszpanii w roku 2012 i wciąż dopracowywane usługi Mopar Vehicle Protection, są obecnie dostępne dla wszystkich marek FCA w ponad 40 krajach regionu EMEA.
Umowy serwisowe Mopar Vehicle Protection pozwalają utrzymywać samochody w najlepszym stanie, dając wybór spośród wielu opcji w zakresie usług gwarantowanych przez FCA, które są zaplanowane tak, aby zapewnić bezproblemową przyjemność jazdy.
Portfel produktów Mopar obejmuje szeroki, elastyczny wachlarz rozszerzonych gwarancji i planów serwisowych, które mogą być przenoszone na nowego właściciela w razie odsprzedaży pojazdu. Plany obejmują różne czasy trwania ochrony i przebiegi. Zostały one zaprojektowane w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb każdego klienta, zapewniając optymalne działanie pojazdu w długofalowej perspektywie. Obejmują one:

  • MAXIMUM CARE - rozszerzenie gwarancji obejmujące wszystkie części mechaniczne i elektryczne pojazdów przedłużające gwarancję na okres do trzech lat po upływie gwarancji producenta.
  • EASY CARE - zaplanowany pakiet serwisowy na zasadzie usługi przedpłaconej, który czyni niezmiennym koszt okresowych przeglądów serwisowych przez okres do pięciu lat i zapobiega przekroczeniu terminu kolejnego przeglądu.

Umowy Mopar Vehicle Protection mogą być podpisane bezpośrednio przy zakupie nowego pojazdu i zostać włączone (w razie potrzeby) do oferty finansowej FCA Bank (tylko na niektórych rynkach). Pakiet EASY CARE można wykupić w dowolnym momencie przed pierwszym zaplanowanym terminem przeglądu w ciągu 12 miesięcy od daty rejestracji pojazdu, natomiast na MAXIMUM CARE można zdecydować się w ciągu 24 miesięcy.

Szczegółowe informacje na temat umów serwisowych dostępne są u dilerów FCA i w autoryzowanych centrach serwisowych, na stronach internetowych marek w sekcjach Mopar Vehicle Protection oraz w centrum Mopar Owner Centre (www.Mopar.eu). Rejestracja pojazdu w sekcjach „myBrand" umożliwia uzyskanie bezpośredniego dostępu do usług dedykowanych dla danego samochodu i sprawiających, że doświadczenia z jazdy nim jest niepowtarzalne.

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki