23 września 2016

Mopar na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym Hanower 2016.

  • Ducato i Doblò Cargo ze specjalnym wyposażeniem dla firm sygnowanym przez Mopar.
  • Wybór ekskluzywnych akcesoriów dla modeli Fullback, Talento i Doblò.
  • Produkty wysokiej jakości w gamie gadżetów Fullback.
  • UconnectTM LIVE, nowy horyzont w systemach audio-informacyjnych.
  • Mopar Vehicle Protection: "Feeling Good, Driving Happy".
  • Obsługa Klienta FCA w służbie profesjonalistom.
  • Mopar Owner Centre, platforma cyfrowa obsługi posprzedażnej dla pojazdów Fiat Professional.

Tegoroczna, 66. edycja Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Hanowerze, największej europejskiej wystawy pojazdów użytkowych i przemysłowych, odbywa się w dniach 22-29 września. Mopar - marka odniesienia Grupy FCA w zakresie usług, obsługi Klienta, oryginalnych części zamiennych i akcesoriów - weźmie udział w tym wydarzeniu, prezentując szeroki wachlarz produktów oferowanych Klientom, zarówno w momencie zakupu, jak i później, aby mogli zindywidualizować swoje pojazdy przy pomocy ekskluzywnych usług i akcesoriów.

Specjalne wyposażenie dla firm sygnowane przez Mopar.

Gwiazdą Salonu Motoryzacyjnego w Hanowerze jest Mopar, prezentujący dwa nowe modele Fiat Professional - Ducato i Doblò - wyposażone z wykorzystaniem profesjonalizmu i technicznego know-how działu Operacyjnej Obsługi Technicznej. Odwołując się do wyjątkowej wszechstronności tych dwóch modeli, Mopar prezentuje między innymi eleganckie i nowoczesne rozwiązania dedykowane dla profesjonalistów, którzy oczekują, aby ich pojazd stanowił naturalne rozszerzenie ich miejsca pracy. Szybki i bezpieczny system montażu i demontażu zastosowany przez Mopar wdraża ambitną koncepcję gamy wyposażenia dostosowanego do zróżnicowanych potrzeb Klientów. Wersje Ducato i Doblò prezentowane w Hanowerze wyposażono w modułową zabudowę z półkami, które można zamocować po obu bokach pojazdu, zawierającą schowki, szuflady i skrzynki na narzędzia. Ponadto, w celu zwiększenia mobilności, w Ducato, w górnej zdejmowanej części karoserii, mieści się również generator prądu, który można wykorzystać do obsługi sprężarki powietrza o wydajności 10 barów, a także innych urządzeń. Oprócz dwóch bogato wyposażonych pojazdów, zaprezentowany zostanie szeroki wybór akcesoriów, w tym teleskopowe belki do mocowania, pojemnik na pasy mocujące, poręczny wózek i jeszcze wiele więcej.

Wybór ekskluzywnych akcesoriów dla modeli Fullback, Talento i Doblò.

Na Salonie Motoryzacyjnym w Hanowerze jest prezentowany wybór akcesoriów montowanych w samochodach Fullback, Talento i Doblò Cargo: to niewielka, lecz znacząca próbka wielu produktów doskonale dopasowanych do modeli, dla których je zaprojektowano. Na przykład, Fullback w wersji „double cab" ma sygnowane nakrętki zaworów opon, dywaniki z tkaniny i tapicerkę przedziału ładunkowego, natomiast minivan Talento posiada trzy dopasowane akcesoria Mopar, sprawiające, że ten nowy samochód dostawczy Fiat Professional jest jeszcze bardziej funkcjonalny: gumowe dywaniki, oświetlenie wnętrza LED oraz uchwyt na smartfon na desce rozdzielczej. Prezentację dopełniają dywaniki gumowe, relingi dachowe oraz specjalny system załadunku, który odwiedzający będą mieli okazję zobaczyć w modelu Doblo Cargo Natural Power.

Produkty wysokiej jakości w gamie gadżetów Fullback.

Kolekcja przedmiotów i odzieży, dedykowana modelowi Fullback i inspirowana koncepcjami, materiałami, kształtami i kolorami tego nowego pojazdu, jest wystawiona w specjalnej gablocie. Akcesoria te obejmują latarkę awaryjną ze stopu aluminium, z dwoma światłami LED i akumulatorem, którą można wykorzystać nawet do nurkowania do głębokości 100 metrów oraz praktyczny brelok ze zindywidualizowanym karabińczykiem wykonanym ze stopu aluminium. Natomiast asortyment odzieży obejmuje bawełniany T-shirt z indywidualnym logo z gumowanego materiału, w dwóch wariantach kolorystycznych (biały lub czarny) oraz czarną rozpinaną bluzę z podwójnym zamkiem i kapturem oraz sznurkiem ściągacza w kontrastowych kolorach. 

UconnectTM LIVE, nowy horyzont w systemach audio-informacyjnych.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Mopar przejął kontrolę nad systemem UconnectTM i jego niezwykłymi funkcjami. Dokładniej mówiąc, samochody Ducato, 500L Pro i Doblò Cargo mogą zostać wyposażone w model następnej generacji, który obejmuje ekskluzywną usługę UconnectTM LIVE. Nowe funkcje, dostępne na urządzeniu z ekranem dotykowym 5", uzupełniają system, którego podstawowa wersja zawiera radio FM/AM, system głośnomówiący Bluetooth, rozpoznawanie mowy i wiele opcji muzycznych. Kierowca może podłączać urządzenia multimedialne poprzez złącze USB lub za pomocą gniazda AUX 3,5 mm lub też może wybrać strumieniowe przesyłanie muzyki z kompatybilnego smartfonu poprzez Bluetooth. Opcjonalnie na życzenie, system może być także wyposażony w radio cyfrowe (DAB) oraz wbudowany system nawigacji 3D TomTom.

Sekcja Nawigacja, dostępna dla pojazdów wyposażonych w UconnectTM 5'' Radio Nav LIVE, oferuje usługi TomTom LIVE ze sterowaniem głosowym i wysokiej jakości informacjami o ruchu drogowym. Doświadczenie TomTom połączonej z największym źródłem gromadzonych codziennie informacji o ruchu na świecie i ponad 100 milionami kilometrów monitorowanych dróg sprawia, że ​​podróżujesz bardziej wydajnie i jesteś lepiej poinformowany. System nawigacji jest aktualizowany, co dwie minuty podając najnowsze informacje o warunkach ruchu drogowego. Dzięki swemu najnowocześniejszemu mechanizmowi przetwarzania, Uconnect TM wskazuje najszybsze trasy i podaje najdokładniejsze przewidywane godziny przyjazdu. Poza podawanymi w czasie rzeczywistym informacjami o warunkach ruchu drogowego, użytkownicy są również, w miarę dostępności, informowani o stacjonarnych i mobilnych stanowiskach fotoradarów, mogą korzystać z lokalnych usług wyszukiwania TomTom Search&Go oraz z prognozy pogody w czasie rzeczywistym.

Ponadto sekcja Oszczędność i Wydajność łączy się bezpośrednio z funkcją my:Car przekazując w czasie rzeczywistym ostrzeżenia, przypomnienia o terminach przeglądów oraz umożliwiając interaktywne przeglądanie instrukcji obsługi, aby możliwie jak najskuteczniej pomóc kierowcom w konserwacji pojazdu.
Gdy przez Bluetooth podłączymy systemem do smartfonu, najważniejsze ostrzeżenia są automatycznie przekazywane na konto osobiste Uconnect TM LIVE, aby serwisowanie było łatwiejsze niż kiedykolwiek. Wreszcie, tam, gdzie ta funkcja jest dostępna, system może być wykorzystywany do łączenia się z eco:Drive - wielokrotnie nagradzaną aplikacją monitorowania stylu jazdy, która pozwala użytkownikom na zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 16% i przyczynia się do zmniejszenia emisji CO2, przekazując w czasie rzeczywistym wskazówki odnośnie jazdy.

Dostępna w wersji Doblò Panorama sekcja Informacja i Rozrywka zapewnia, za pomocą ekranu dotykowego, bezpośrednie połączenie z aplikacją TuneIn, która oferuje użytkownikom dostęp do ponad 100 tysięcy internetowych stacji radiowych na całym świecie, do serwisu Deezer - internetowej usługi muzycznej z ponad 35 milionami utworów, do agencji Reutera - aby być na bieżąco z najnowszymi światowymi wiadomościami oraz do Facebooka i Twittera - aby pozostać w kontakcie z przyjaciółmi.

Mopar® Vehicle Protection: "Feeling Good, Driving Happy".

Umowy serwisowe Mopar Vehicle Protection pozwalają utrzymywać pojazdy w najlepszym stanie, dając wybór spośród wielu opcji w zakresie usług gwarantowanych przez FCA, które są zaplanowane tak, aby zapewnić bezproblemową przyjemność jazdy.

Tylko Mopar Vehicle Protection gwarantuje, że usługi serwisowe będą realizowane przez wysoce wykwalifikowanych, wyspecjalizowanych techników w całej Europie, w autoryzowanych warsztatach FCA, przy użyciu odpowiednich narzędzi i wyposażenia oraz wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych.

Portfel produktów obejmuje szeroki, elastyczny wachlarz rozszerzonych gwarancji i planów serwisowych, które mogą być przenoszone na nowego właściciela w razie odsprzedaży samochodu. Plany obejmują różne czasy trwania ochrony i przebiegi i są zaprojektowane w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb każdego Klienta, zapewniając optymalne działanie pojazdu w miarę upływu czasu. Obejmują one:

  • MAXIMUM CARE - rozszerzenie gwarancji obejmujące wszystkie podzespoły mechaniczne i elektryczne pojazdów i przedłużające gwarancję na okres do trzech lat po upływie gwarancji producenta.
  • EASY CARE - zaplanowany pakiet serwisowy na zasadzie usługi przedpłaconej, który czyni niezmiennym koszt okresowych przeglądów serwisowych przez okres do pięciu lat i zapobiega przekroczeniu terminu kolejnego przeglądu.

Umowy Mopar Vehicle Protection mogą być podpisane bezpośrednio przy zakupie nowego pojazdu i zostać włączone (w razie potrzeby) do oferty finansowej FCA Bank (tylko na niektórych rynkach). Pakiet EASY CARE można wykupić w dowolnym momencie przed pierwszym zaplanowanym terminem przeglądu w ciągu 12 miesięcy od daty rejestracji pojazdu, natomiast na MAXIMUM CARE można zdecydować się w ciągu 24 miesięcy.

Obsługa Klienta FCA w służbie profesjonalistom.

Na Salonie Motoryzacyjnym w Hanowerze prezentowane są ostatnie nowości w zakresie obsługi Klienta Fiat Professional. Na przykład, od lipca Klienci mogą komunikować się (niedostępne w Polsce) z działem Obsługi Klienta za pośrednictwem czatu w sekcji "myFiatProfessional" na stronie internetowej www.fiatprofessional.it. Zespół starannie dobranych operatorów pozostaje do usług Klientów w zakresie dostarczania w czasie rzeczywistym informacji na temat produktów i usług dla zarejestrowanych użytkowników.

Ponadto aplikacja „Fiat Professional Mobile", która została pobrana ponad 32 700 razy w całej Europie, jest dostępna bezpłatnie w pięciu językach i 15 krajach europejskich ze sklepów App Store i Google Play. Aplikacja zapewnia szybki i łatwy dostęp do przydatnych informacji i pomocy.

Mopar Owner Centre - platforma EMEA dostępna dla klientów marki FCA.

Mopar Owner Centre, laureat nagrody Italian Key Interactive, jest platformą posprzedażną stron internetowych marki FCA i oferuje Klientom szeroki zakres treści poświęconych programowi opieki nad samochodami osobowymi i dostawczymi marki FCA oraz treści dotyczących utrzymania tychże pojazdów.

Publikowane są tu kompleksowe informacje na temat obsługi posprzedażnej: usług, akcesoriów, oryginalnych części zamiennych, obsługi Klienta, gadżetów, sklepu internetowego oraz dokumentacji technicznej. Informacja jest dostępna w 18 krajach Regionu EMEA: we Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Polsce, Portugalii, Szwecji, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Grecji, Danii, Maroko, Republice Południowej Afryki i w Rosji.Rejestrując swoje pojazdy w zastrzeżonej strefie "myFiatProfessional", Klienci uzyskują dostęp do szeregu usług, ekskluzywnych treści i dedykowanych promocji wraz z licznymi innowacyjnymi usługami. Strefa "myFiatProfessional" jest dostępna w 16 krajach: Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Francji, Holandii, Belgii, Danii, Grecji, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Irlandii, Szwecji, Szwajcarii i Republice Południowej Afryki.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę http://my.fiatprofessional.com/

 

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki