22 czerwca 2016

Akcesoria i usługi Mopar dla pełnej gamy Fiata Professional

  • Specjalne linie akcesoriów dla nowych modeli Fullback i Talento.
  • Najnowszej generacji system multimedialny do Doblò Cargo.
  • Mopar® Vehicle Protection: gama usług zapewniających w pełni spokojną podróż.
  • Customer care: informacje i całodobowa pomoc drogowa, telefon i specjalne aplikacje.
  • myFiatProfessional: prywatna strefa oferująca dostęp do stron bogatych w treści i promocje.
  • Wyróżniający się merchandise dla korzystających ze swojego samochodu intensywnie i przez długie lata.

W Turynie europejskim mediom zaprezentowana została cała oferta Fiata Professional. W tej prestiżowej imprezie wziął udział Mopar, marka zajmującą się usługami, obsługą Klienta, oryginalnymi częściami zamiennymi i akcesoriami dla marek grupy FCA, który przygotował bogatą gamę produktów oferowanych Klientowi zarówno w chwili zakupu, jak i później, dając możliwość zindywidualizowania auta dzięki ekskluzywne usługi i akcesoria.

Ekskluzywne akcesoria dla Fullback i Talento.
Dla każdego modelu Fiata Professional, marka Mopar przygotowała specjalne linie akcesoriów, które harmonijnie współgrają z charakterystyką techniczną i stylistyczną poszczególnych samochodów, umożliwiając ich pełne zindywidualizowanie i podkreślając ich walory funkcjonalne i estetyczne. Wśród akcesoriów opracowanych dla pick-upa Fiata Professional na pierwszy plan wysuwają się te przeznaczone do tylnej skrzyni ładunkowej, zaprojektowane, aby jak najlepiej spełnić wymagania związane z pracą, jak i z czasem wolnym nowych klientów. Na szczególną uwagę zasługują hard topy w trzech różnych konfiguracjach (z szybami bocznymi otwieranymi do góry, szybami bocznymi przesuwnymi lub zamknięty), osłony twarde w 2 wersjach (dla samochodów wyposażonych bądź nie w orurowanie), trzy różne rodzaje osłon miękkich oraz nowa skrzynia zamknięta, zapewniająca styl i praktyczność komory ładunkowej. Wykonane ze stali nierdzewnej orurowanie nadaje samochodowi nieodzownego sportowego charakteru.
Nie można zapomnieć też o przydatnych zabezpieczeniach skrzyni ładunkowej, które zarówno w wersji z osłoną ścian bocznych (powyżej burt skrzyni ładunkowej), jak i w tej bez osłony (poniżej burt skrzyni ładunkowej) to niezbędnik dla samochodów tego segmentu. Przygotowana do zestawienia z różnymi rodzajami osłon, hard topów, zamkniętych skrzyń i orurowania, wersja poniżej burt skrzyni ładunkowej oferuje Klientowi możliwość jak najlepszego zindywidualizowania swojego samochodu.
Dopełnieniem gamy dedykowanej do tylnej skrzyni jest gniazdko, które doprowadza do skrzyni ładunkowej prąd 12V oraz płyty zabezpieczające podwozie, które uniemożliwiają ładunkowi przesuwanie się, nawet, jeśli samochód jest w ruchu.
Hak holowniczy oraz dachowe belki poprzeczne pozwalają Klientowi jak najlepiej wykorzystać samochód w czasie wolnym, dzięki różnym rozwiązaniom przeznaczonym do transportu, takim jak boksy dachowe, uchwyty na narty, deskę surfingową, kajak i rowery.
Dopełnieniem gamy są liczne akcesoria, które harmonijnie współgrają z cechami technicznymi i stylistycznymi modelu: nakładka ochronna na próg z nazwą samochodu, listwy boczne zabezpieczające drzwi (chromowane do samochodów Doble Cab i w kolorze nadwozia dla wersji Club Cab), chromowane obudowy lusterek, tylne czujniki parkowania, dywaniki gumowe lub z tkaniny, płyta zabezpieczająca podwozie, lampy przeciwmgłowe z funkcją świateł do jazdy dziennej oraz nakrętki na wentyle z logo marki. Stuningować Talento to cel, w jakim powstała gama około 160 akcesoriów, które harmonijnie współgrają z samochodem i spełniają wymagania związane z pracą i czasem wolnym Klientów, oferując rozwiązania uwzględniające charakterystykę techniczną, stylistyczną i mechaniczną.
Liczne akcesoria pozwalają przystosować poszczególne wersje Talento, z długim lub krótkim rozstawem osi, z dachem niskim bądź wysokim, do różnych potrzeb: od zabezpieczenia ścian wewnętrznych do pokrycia podłogi wykonanego z drewna lub materiału antypoślizgowego, od relingów dachowych po kosze na bagaż z aluminium lub ze stali, od drabinek tylnych po uchwyty na rury, od różnych rodzajów haków holowniczych do systemów mocowań. Aby zapewnić jeszcze lepszą funkcjonalność, można zamówić uchwyt na telefon i na tablet do zamontowania na desce rozdzielczej, co ułatwia dostęp do nich. Dostępne są również maty gumowe lub welurowe, pokrowce na siedzenia oraz daszki przeciwsłoneczne.
Oprócz tego, została zaprojektowana seria akcesoriów pozwalających Klientowi zabezpieczyć i zadbać o samochód: fartuchy przeciwbłotne, osłony drzwi tylnych, obudowy klamek drzwi, siatki zabezpieczające do szyb bocznych i tylnych, gaśnice pod siedzeniem, alarm objętościowy, kamera tylna i czujniki parkowania z przodu i tyłu.
Nie można wreszcie zapomnieć o akcesoriach, które pozwalają zindywidualizować Talento, wśród których na szczególną uwagę zasługują chromowane obudowy lusterek, podesty boczne oraz nakrętki na wentyle z logo marki.

Systemy multimedialne najnowszej generacji w Doblò Cargo.
Doblò Cargo oferuje znany system multimedialny UconnectTM 5" Nav LIVE touchscreen, z ekranem dotykowym, najnowsze osiągnięcie multimedialne, które zapewnia szeroką gamę funkcji, takich jak  połączenie Bluetooth do zestawu głośnomówiącego, rozpoznawanie głosowe, jak również radio cyfrowe (DAB) oraz połączenie z urządzeniami multimedialnymi przez USB lub przez dodatkowe wejście 3.5mm (Jack). Dzięki technologii „text to speech" system może ponadto odczytywać wiadomości tekstowe z kompatybilnych telefonów.

Dzięki usługom Uconnect TM LIVE, można pobrać na swojego smartfona aplikację UconnectTM LIVE z Apple Store lub z Google Play Store. Połączenie umożliwia dostęp do licznych aplikacji i ich obsługę bezpośrednio z ekranu dotykowego systemu UconnectTM. Najważniejsze jednak to, że można korzystać z eco:Drive, wielokrotnie nagradzanej aplikacji, umożliwiającej obniżenie zużycia paliwa i zmniejszenie emisji spalin oraz my:Car, która pozwala kierowcy lepiej zarządzać obsługą własnego samochodu.
UconnectTM 5" Nav LIVE jest wyposażony w nawigację TomTom 2.5D oraz komendy głosowe i funkcję TomTom IQ Routes®, najlepszy sposób obliczania najkrótszej trasy, w oparciu o dane dotyczące aktualnej prędkości. Co istotne, kierowcy mogą podróżować bezpiecznie, otrzymując instrukcje „turn by turn" na zestawie wskaźników, kiedy włączone są inne funkcje w radioodtwarzaczu.
Wreszcie, aby wspomóc zarządzanie flotą, w nowym Doblò Cargo został udostępniony innowacyjny system Gateway, instalowany bezpośrednio w samochodzie, który łącząc się z siecią samochodu, pozwala odczytywać i udostępniać wszystkie informacje w formacie FMS (Fleet Management System), związane ze stanem samochodu.

Mopar® Vehicle Protection.

Mopar® Vehicle Protection pozwala utrzymać samochód w doskonałym stanie, oferując szeroki wachlarz kontraktów serwisowych, gwarantowanych przez Fiat Chrysler Automobiles i tak zaprojektowanych, aby zapewnić wszystkim Klientom przyjemność prowadzenia własnego samochodu, bez zaprzątania sobie głowy serwisem.
Tylko z Mopar® Vehicle Protection można mieć pewność, że wszystkie usługi świadczone na terenie całej Europy zostaną wykonane przez wysoko wykwalifikowany personel, w Autoryzowanych Stacjach Obsługi Fiat Professional, przy użyciu tylko i wyłącznie oryginalnych części zamiennych.
Portfel produktów składa się z bogatej i elastycznej gamy gwarancji rozszerzonych oraz planów przeglądów z gwarancją Fiat Professional, które można przenieść na nowego właściciela w przypadku sprzedaży samochodu. Każdy kontrakt dopasowany jest do wymagań klienta i zawiera różne rozwiązania, które różnią się okresem i przebiegiem.
Dla modeli Fullback i Talento Mopar zaprojektował bogatą gamę usług, które pozwalają utrzymać samochód zawsze w doskonałej formie.
Dzięki Maximum Care na przykład, można rozszerzyć gwarancję na części mechaniczne i elektryczne na pojazd do maksymalnie 5 lat, wliczając w to gwarancję fabryczną.

Plan przeglądów okresowych Easy Care natomiast pozwala zagwarantować niezmienną cenę przeglądów okresowych do maksymalnie 5 lat, zapewniając Klientom wykonanie obsług okresowych gwarantujących właściwą dbałość o ich samochód.
Kontrakty serwisowe Mopar Vehicle Protection mogą zostać zawarte w fazie zakupu nowego samochodu i- na życzenie- mogą zostać ujęte w ratach, dzięki rozwiązaniom finansowym FCA Bank (tylko na wybranych rynkach), jak również w okresie późniejszym.
Easy Care może zostać zakupiony w jakimkolwiek momencie przed wykonaniem planowego pierwszego przeglądu okresowego, natomiast kontrakt Maximum Care może zostać podpisany w ciągu 24 miesięcy od zarejestrowania pojazdu.

Customer care.
FIAT PROFESSIONAL | Customer Care

Obsługa klienta udziela informacji i zapewnia całodobową pomoc drogową przez 365 dni w roku.  Dostępna jest pod numerem infolinii 00 800 342 80000 lub za pośrednictwem specjalnej aplikacji na smartfona- Fiat Professional Mobile, dostępnej bezpłatnie w Apple Store i Google Play.

FIAT DUCATO CAMPER | Customer Care
Obsługa klienta przeznaczona dla klientów Ducato Camper udziela informacji na temat usług, sieci serwisowej oraz rozwiązań dla otrzymanych zgłoszeń. Działająca 24 godziny na dobę, 365 dni w roku Pomoc drogowa wykonuje usługi holowania i szybkie naprawy. Usługa dostępna jest pod numerem infolinii 00 800 342 81111 lub za pośrednictwem specjalnej aplikacji na smartfona- Fiat Ducato Camper Mobile, dostępnej bezpłatnie w Apple Store i Google Play.

myFiatProfessional.
Dla klientów Fiat Professional dostępny jest również Mopar Owner Center. Nagrodzony w ramach Key Interactive Awards Italiani, Mopar Owner Centre to platforma posprzedażowa grupy FCA, oferująca klientom bogaty wachlarz informacji na temat usług i przeglądów w samochodach włoskiej marki.

Treści dostępne bez logowania oferują pełen wachlarz  informacji na temat posprzedaży: od usług po akcesoria, od części zamiennych po Obsługę Klienta, od produktów merchandisingowych po dokumentację techniczną. Dostępne są w 17 krajach regionu EMEA, takich, jak: Włochy, Hiszpania, Belgia, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Polska, Portugalia, Szwecja, Austria, Szwajcaria, Irlandia, Grecja, Dania, Południowa Afryka i Rosja.

Po zarejestrowaniu swojego Fiata Professional w prywatnej zakładce "myFiatProfessional", klienci uzyskują dostęp do całości usług, do bogatych w treści i promocje stron oraz innowacyjnych usług.

Zakładka "myFiatProfessional" dostępna jest w 16 krajach: we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Polsce, Holandii, Belgii, Grecji, Danii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Irlandii, Szwecji, Szwajcarii i Południowej Afryce.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie http://my.fiatprofessional.com.

Merchandise.
Merchandise Fiata Professional wyróżnia się funkcjonalnością. Każdy produkt posiada specyficzne cechy, przeznaczone dla tych, którzy przez wiele godzin korzystają ze swojego samochodu. Wśród najbardziej unikatowych gadżetów znajdziemy wodoodporną latarkę led przydatną w sytuacjach awaryjnych oraz brelok na klucze z metalowym karabinkiem.

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj...

Od
Do
Szukaj

Zdjęcia


Pobierz

Zdjęcia powiązane


Załączniki


Linki